10 gode råd til markedsføring af nyt online casino

Har du fået den fantastiske ide at åbne et nyt online casino, så får du her 10 gode råd til hvordan du  kommer bedst ud over rampen og får gjort opmærksom på dit nye projekt. Online casino er  populært som aldrig før, så din ide er slet ikke tosset, læs med herunder og snup de gode og nemme  råd, så din drøm kan blive til virkelighed. 

1. Lav en side der fungere optimalt 

Det første og det vigtigst råd til alle der vil arbejde inden for online casinoer, er at lave en ordentlig  platform. Siden skal fungere fra første dag. Det nytter absolut ikke noget, at forsøge at overholde en  bestemt åbningsdato, hvis udvikler ikke er helt færdig og har kørt alle test, helst mere end en gang.  Det første indtryk er altid det vigtigste, det gælder både når du møder nye mennesker, men også når  du går på et nyt online casino for første gang. 

2. Markedsføring via blog 

En blog er et simpelt og temmelig effektivt værktøj i markedsføringen af et nyt casino. Du kan  oprette bloggen, længe før casinoet rent faktisk er online. På den måde kan du give dine kommende  kunder en masse viden og skabe forventninger undervejs. 

Indholdet på bloggen er naturligvis ikke ligegyldigt. Det er vigtigt at det du skriver, dels er korrekt,  men også nyttigt og informativt. Vinder strategi for den franske roulette, slotsmaskinerne, poker  eller andre relevante artikler er en oplagt ide at starte ud med.  

Sideløbende kan du lave små korte indslag om hvordan det går med casinoet. Ved at fortælle åbent  om processen og dermed delagtiggøre dine kommende kunder, giver du dem allerede før start,  indtryk af medejerskab. 

3. Markedsføring via mail 

Mail og nyhedsbreve er den nemmeste form for markedsføring. Du kan nemt koble dine  nyhedsmails op på din blog. På den måde sparer du tid og behøver ikke skrive det samme indhold  to gange. 

Pas på at dine mails ikke bliver til spam. Skriv ikke en ny mail hver eneste dag. Skriv kun, hvis der  rent faktisk er en nyhed at fortælle om. På din blog kan du godt være mere flittig, men du behøver  ikke sende en mail, hver eneste gang der kommer et indlæg på din blog. 

4. Sociale medier 

Det første der er at sige om sociale medier er at de er gratis. Det er i sig selv en stor fordel.  Derudover er de sociale medier kæmpe store og spænder helt vildt bredt. Brug dem, så flittigt som  du kan. Du vil hurtigt blive overrasket over hvor langt dine notitser når ud i verden. 

5. Affiliates er et must i markedsføringen 

Samarbejde, der tilgodeser begge parter er det bedste samarbejde der findes. Det koster ikke rigtigt  noget, andet end tid og samtidig er det en rigtig stor hjælp, både at give og at modtage. 

Find relaterede branchegrupper og opret aftaler, så tidligt i processen som muligt.  

6. Lav gode bonusser og andre tilbud 

Når du når tætter på begyndelsen af det nye eventyr, skal der lokkes endnu flere nye kunder til.  Bonus, gratis spins, tilbud og overraskelser er noget af det folk kigger efter, når de skal vælge et nyt  casino at spille på.  

Alle har bonus, gratis spins, tilbud og overraskelser, så din opgave er at gøre dine bonusser og  tilbud, endnu bedre og endnu mere opsigtsvækkende, end de andres.  

7. Sørg for at tilbyde de rigtige spil 

I opstarten får dine kommende kunder i butikken en hel masse viden fra dig. De kan læse din blog,  tilmelde sig din mailliste og følge dig på de sociale medier. Det er samtidig din mulighed for at få  indsigt i hvad dine kunder efterspørger. Læs og lyt til al den feedback du får og forsøg at opfyld  deres ønsker, i forhold til spil, allerede før du slår dørene op. På den måde har du allerede en  glædelig overraskelse parat, på dag et.  

8. Målret din markedsføring 

Blog, mails og sociale medier er lidt som at skyde med spredehagl. Du fisker måske nogen nye  kunder som du ikke ville have nået ad andre veje. Det er en udmærket løsning, så længe det er  næsten udgiftsneutralt. I længden slipper du ikke for at skulle reklamere aktivt. Her er det vigtigt at  du har defineret din målgruppe ordentligt, så du ikke spiller dyre reklame kroner på spredehagl,  men rent faktisk når ud til dine kommende kerne kunder. 

9. Lav gennemskuelig information og nemme regler 

De meget gamle online casinoer, som stadig eksistere, har alle sammen en tyk bog med information  og regler. De kører efter det gammeldags princip om at ingen alligevel gider læse det med småt. Gør op med fortidens fejl og forældede system tænkning. Lav helt simpel og let gennemskuelig  information, om alt hvad der er vigtigt for dine kunder at vide. Igen handler det om åbenhed. Hvis  dine kunder oplever at det er nemt at forstå information og regler, så føler de sig trygge og  velkomne. 

10. Hav en fornuftig løsning på ind og udbetaling 

Her er også en af fortidens dæmoner. Nogen af de ældre online casinoer har ikke samme regler for  ind og udbetaling. De har en super nem løsning på indbetaling. Når det kommer til udbetaling har  de opsat latterlige tjeks og forhindringer, som ikke giver nogen mening. 

Gør op med det pjat, som fortiden muligvis har set en fordel i. Lav super nemme og helt  gennemskuelige løsninger for ind og udbetaling. Frem for alt skal du sørge for at reglerne er ens.  Hvis det er nemt at indbetale, skal det være nøjagtigt lige så nemt af få sine penge ud igen.